Realitzem un canvi de marca corporativa: nou nom i identitat visual. Donem aquest pas per adequar la nostra imatge, la forma en què projectem qui som i què fem, als objectius, estratègies i els nous reptes als quals fa front el nostre Institut avui. L’Institut Metròpoli transmet, així ho creiem fermament, el nostre compromís amb l’entorn i la voluntat d’acompanyar polítiques públiques i pràctiques ciutadanes.
La imatge de l’Institut Metròpoli neix de l’IERMB i consta de dos elements identificatius. Un símbol dinàmic, que neix d’una trama metropolitana, i un logotip. El símbol neix a partir de l’antiga marca de l’IERMB on, a partir d’una modulació geomètrica, es genera una trama del territori. Aquest nou símbol també es converteix en una “M” de Metròpoli.
La nova marca que defineix l’Institut encaixa amb la nostra estratègia 2020-2023, una estratègia innovadora, orientada a generar i compartir coneixement de qualitat i socialment útil, que ajudi a la construcció del dret a la metròpoli.